tirsdag 19. januar 2010

Fotostudio!



I dag har vi gjort noe spennende- vi har vert i skolens fotostudio. Vi fikk fem minutter hver til å ta bilder av vår valgfrie modell. Jeg valgte selvfølgelig å ta bilder av den gode modellen Katrine nok en gang. Bildet du ser ovenfor er det jeg likte best. Jeg har redigert det litt i photoshop.

Å være i et fotostudio var veldig kjekt! Vi lærer hele tiden noe nytt i dette faget, det at vi nå begynner å fotografere mennesker synes jeg er veldig spennende, fordi det er en veldig viktig del av fotoverden. Jeg gleder meg til å utforske og eksperimentere videre med både fotostudio og portretter. Både bildet øverst og bildet under var vi så heldige å få printe ut på skikkelig fotopapir, bildene ble utolig vakre, og det var kjekt å få se forskjellen bildets uttrykk når man kunne holde det foran seg i A3 format, i forhold til å bare se det lyse mot deg fra en liten dataskjerm.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar